.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از وضعیت فعالیت سینما‌های مازندران

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: وضعیت فعالیت سینماهای مازندران به هیچ وجه رضایت‌بخش نیست.
به گزارش شمال نيوز " محمد اسماعیل امام‌زاده در مراسم گرامیداشت روز سینما‌ در آمل افزود : هیچ یک از سینماهای موجود در استان زیر پوشش اداره فرهنگ مازندران نیست، ولی با این وجود این اداره کل از حمایت و سرمایه‌گذاری بخش‌های خصوصی در سینماها‌ی استان حمایت می‌کند.
وی اضافه کرد: اگر سینما در درون و محتوای تولیدات به مخاطبان اخلاق، فرهنگ و عرفان را آموزش ندهد‌ منشأ ترویج فرهنگ‌های وارداتی و فساد خواهد بود.
امام‌زاده اظهار داشت: هر جا هنر ایرانی و بومی در برنامه‌های سینما جای گرفته همواره با اقبال و استقبال عمومی روبرو بوده است.
وی با اشاره به اینکه‌ شکوفایی و اوج سینمای ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب از سال 57 تا 61 بوده است، ادامه داد: سینما هر موقعی که مروج بی‌فرهنگی در جامعه بوده، مردم از آن فاصله گرفته‌اند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل نیز در این مراسم از اهالی سینما در آمل انتقاد کرد و گفت: هیچ هماهنگی و وحدت رویه‌ای میان اهالی سینما در این شهرستان وجود ندارد.
حسین جوادی افزود: در سالی که مزین به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی است همه قشرها به خصوص هنرمندان باید در تولید برنامه‌های هنری بر این مبنا تلاش کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.532 seconds.